Ingat lagi tak kisah Pau Cendawan yang viral sampai beratur panjang kat Putrajaya bulan puasa 2016? Ha ni ada berita baik untuk orang2 Melaka yang nak merasa keunikan pau ni. Gerai comel di tepi Jalan Pernu Umbai ada jual.

Bukan setakat tu jer, ada jugak Cendol Sawit. Rasa dia lain dari yang lain ok! Kalau nak mee kari dan rojak petis pun ada 🙂

Lokasi: Jalan Pernu Umbai (bersebelahan car wash & surau, depan sikit ada SK Pernu sebelah kiri)
Operasi: Selasa – Ahad (Isnin tutup)
Waktu: 1pm – 6pm
Hubungi:
– FB ZaiDi Lah (0176416695)
– FB Mohd Zharfan Azhari (0178477848)


Sila SHARE kepada semua geng2 Melaka.

Follow Jelajah Maya untuk perkongsian menarik sekitar alam maya.

KOMEN FACEBOOK

TINGGALKAN KOMEN

Masukkan komen anda!
Masukkan nama anda