Iftar Berasap Di Pondok Buluh Tepi Pantai

Beratus-ratus ekor udang, ketam, sotong, belangkas dan ikan terkorban akibat diserang peminat steamboat di CVU ipata Tok Jembal, Kuala Terengganu.

Mana2 orang Ganung dok sapa lagii… Cepat maghee awokk wehh. Rugi kalu dokk mari. Bukan 5 atau 6 jenis menu je, tapi lebih 100 jenis makanan! Makanlah sebanyak mana pun, jangan sampai muntoh deh? Hampir 1000 tempat duduk penuh setiap hari!

Eksklusif permandangan tepi pantai, dalam kampung. Fuh! Memang syok dah wase. Jauh dari jalan jem, dok macam di bandor, serabut! Boleh makan sambil grill dengan relax, santai2 dengan member2.

Hok mana yang nok brenti solat dulu tu, disediakan musolla untuk solat. Yela, makang tu jangan lupa solat. Brenti solat, pastu sambung la makang sampai abih! Hehe…

Harga:
Dewasa RM26.50
Kanak-kanak (6-12 tahun), Wargamas, OKU RM15.90

Cvu ipata Steamboat & Grill

Lokasi: Lot 31187 Gm 18788 Kampung Tok Jembal, Kuala Nerus, Kuala Terengganu (Masuk laluan UMT, sebelum Dapo Pata,Pata Tok Jembal)
Operasi Ramadhan: 5 petang – 11 malam
Operasi biasa 3 petang – 12 malam
Hubungi/Tempahan: 010-7114307

Sila buat tempahan, kalau tidak tak dapat meja, menyesal!

Sila SHARE kepada semua yang nak berasap di pondok buluh tepi pantai!

KOMEN FACEBOOK

TINGGALKAN KOMEN

Masukkan komen anda!
Masukkan nama anda

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.