Booking.com

Makan Avenue Melaka, Bingung Nak Pilih Makanan.

Makan Avenue, yang terletak betul-betul tepi sungai Melaka ni, offer pilihan makanan yang banyak sampai anda akan kebingungan nak cuba menu yang mana! Disebabkan lokasi yang strategik, dan suasana yang happening, Makan Avenua jadi satu port makan yang wajib pergi kalau anda di Melaka.

Berkonsepkan medan selera & bazaar, terdapat 1 dapur utama, 18 gerai makanan & masih bertambah. Fuh, maunya tak bingung nak makan apa kan? Lagi pulak, kat sinilah anda boleh jumpa Cendol Kampung Hulu yang viral tu. Makanan lain termasuk nasi lemak, ikan bakar, asam pedas, makanan Korea, bubur, roti John, pencuci mulut & banyak lagi lah. Makan tepi sungai sambil tengok rivercruise lalu lalang, layan habis. Kadang- kadang, ada jugak persembahan kugiran secara live. Lagilah syok kan?

Kalau ke Melaka, ambik peluang cari makan kat sini tau.

  • Lokasi: Makan Avenue, No. 26, Jalan Kampung Hulu, 75200 Melaka
  • Dibuka setiap hari, 11.00am – 12.30am
  • Phone No. : 0126067626

Link Penginapan Travel Murah

CAMERON HIGHLANDS

💥 Penginapan Bajet Bawah RM100 (Part 1)

Cekidot!  Rainbow Paradise Beach Resort, Mencari Ketenangan di Penang

💥 Penginapan Bajet Bawah RM100 (Part 2)

💥 Penginapan Apartment

💥 Penginapan Mewah / Honeymoon

💥 Hotspot Menarik Untuk Dilawati

💥 Tempat Makan Sedap

MELAKA

💥 Penginapan Bajet Bawah RM100

💥 Penginapan Homestay Sekeluarga

💥 Penginapan Hotel Mesra Famili

💥 Penginapan Tepi Pantai

💥 Hotspot Menarik Untuk Dilawati

💥 Tempat Makan Sedap

TEMPAT LAIN

💥 Penginapan Bajet LANGKAWI

💥 Penginapan Bajet PORT DICKSON

💥 Penginapan Bajet PENANG

💥 Resort Menarik CHERATING

💥 Resort Menarik PULAU PANGKOR

💥 Water Chalet Di Malaysia

💥 Theme Park Di Malaysia

IKUT NEGERI

💥 Kedah

💥 Perak

💥 Selangor

💥 Penang

💥 Negeri Sembilan

💥 Melaka

💥 Johor

💥 Pahang

💥 Terengganu

💥 Kelantan

KOMEN FACEBOOK

TINGGALKAN KOMEN

Masukkan komen anda!
Masukkan nama anda

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.